دسته بندی: اخبار

بهترین کفپوش زیرانداز ایروبیک چیست؟

زیرانداز ایروبیک یکی از ملزومات ضروری برای انجام ورزش ایروبیک می باشد. زیرانداز ایروبیک که گاها مت یوگا نیز نامیده میشود با طراحی منحصر به فرد واستاندارد، باعث کاهش آسیب های احتمالی به بدن می شود. این زیرانداز با کیفیت بالا و بهداشتی تولید و عرضه می گردد. داشتن تناسب اندام و فرم بدنی مناسب، امروزه بیش از هر زمان دیگری مورد توجه واقع شده است. این فاکتور، سلامت جسم را به خوبی تامین می کند. یکی از ورزش هایی که علاوه بر استقبال عمومی، سلامت و حس خوب زندگی را با خود به همراه می آورد، ورزش ایروبیک است. فعالیت های هوازی که در آن، شدت تمرین ها زیاد و مدت زمان تمرین ها کم می باشد، ایروبیک نامیده می شود.

با انجام این ورزش، تنفس یکنواخت به طور همزمان از دهان و بینی، صورت می گیرد، که این فرآیند سبب کنترل قند خون، کنترل فشار خون، کاهش وزن و تبادل اکسیژن و دی اکسید کربن می گردد. همچنین ایروبیک ابزاری مفید و مناسب برای پیشگیری از افسردگی و بی قراری محسوب می شود، و ایجاد تمرکز، افزایش خلاقیت فکری و نشاط را با خود به ارمغان می آورد. تقویت قلب، ایجاد احساس آرامش، تقویت ریه ها، کاهش اضطراب، پیشگیری از سرماخوردگی، افزایش قدرت ایمنی بدن و مقاومت بدن در برابر ویروس ها، از دیگر مزایای ورزش ایروبیک به شمار می رود. همچنین این ورزش باعث رها سازی آندرفین در بدن می شود. برای دستیابی به این اهداف استفاده از یک زیرانداز ایروبیک باکیفیت و مقرون به صرفه، بسیار مؤثر و تاثیر گذار می باشد.

ویژگی ها و مزایای زیرانداز ایروبیک استاندارد

زیرانداز ایروبیک از جنس فوم نرم باکیفیت و کاملا بهداشتی ساخته شده است. در انجام ورزش ایروبیک، یکی از شاخصه های اصلی عدم لغزش می باشد، که با کمک این زیرانداز این امر به خوبی میسر می شود. نرمی و لطافت مناسب زیرانداز نیز از دیگر موارد مهم و تاثیر گذار در این زمینه است، که این مورد نیز بر طبق استانداردهای روز در این محصول مورد نظر قرار گرفته است. این نمونه زیرانداز دارای رنگ بندی متنوع و متناسب با تمام سلیقه ها می باشد. این محصول به علت ضربه پذیری بالا، در صورت برخورد بدن با سطح زمین، از آسیب های وارده جلوگیری به عمل می آورد. به دلیل تعریق زیاد در ورزش ایروبیک و به منظور رعایت اصول بهداشتی، این زیرانداز به راحتی قابل شستشو و نظافت می باشد. به دلیل طراحی منحصر به فرد محصول، جابجایی و حمل و نقل آن به سهولت انجام می گیرد. ضخامت بکار رفته در این زیرانداز کاملا استاندارد طراحی و اجرا شده است. اگر ضخامت زیرانداز نازک باشد، احتمال آسیب به بدن در طول ورزش بسیار بالا می باشد. از مزایای بارز این زیرانداز ها، عدم جذب آلودگی است، که در این زمینه از دافعه بالایی برخوردار می باشند. ضد آب بودن، رنگ بندی متنوع و شاد، طول عمر بالا، استحکام بالا، عدم لغزش پذیری و قیمت مناسب، از مزایای دیگر زیرانداز ایروبیک به شمار می رود.

کاربردهای زیرانداز ایروبیک

زیرانداز ایروبیک به دلیل نرم بودن و بهداشتی بودن در سایر ورزش های هوازی و قدرتی نظیر، یوگا، بدنسازی و پیلاتس نیز مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به دلیل طراحی منحصر به فرد این محصول، قابلیت استفاده در فضای خانه و سایر محیط های باز نیز امکان پذیر می باشد. با سفارش و خرید زیرانداز ایروبیک و یوگا سلامتی جسم و روح را برای خود به ارمغان آورید. این زیرانداز بخاطر خاصیت ارتجاعی، در صورت تماس بدن با سطح آن علاوه بر کنترل صدمات وارد شده، به سبب نرمی و لطافت، باعث بهبود حرکات و تمرینات ورزشی می شود.

برچسب ها :

نظرات کاربران

نام و نام خانوداگی
متن پیام